PDA

View Full Version : PBF Fantasy Hockey League


DrummerBolley
08-09-11, 01:32 AM
I was thinking about starting a fantasy hockey league for people on the forum, its on yahoo. Draft is on Saturday September 24th at 8pm EST we need either 6 8 10 or 12 people to join. if you want to join send me a private message with your email and ill send you the invite.

PS I will change the time if necessary for people overseas

,Cheers!

scaryguy
08-09-11, 09:40 PM
pm'd ya..................

thehorseltd
13-09-11, 09:42 PM
Know nothing about Hockey, but i'll have a go!

scaryguy
13-09-11, 11:06 PM
Know nothing about Hockey, but i'll have a go!

You're from Calgary then,Ash? :bolt:

thehorseltd
16-09-11, 03:55 PM
You're from Calgary then,Ash? :bolt:

I"m guessing that's some sort of in hockey joke! lol

Daz Gregory
16-09-11, 05:53 PM
Almost.....The Oilers are the poor country cousins of the Flames.....kinda like an old Ford Escort Mk II as opposed to a Focus WRC.....It's a shame really.

scaryguy
16-09-11, 06:06 PM
Almost.....The Oilers are the poor country cousins of the Flames.....kinda like an old Ford Escort Mk II as opposed to a Focus WRC.....It's a shame really.

YES!!!!!!!!!!!!!! Hockey season and the trash talking IS BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ash, my joke goes way beyond hockey. :)
Daz my friend, a nice opening shot. Are you really Jay Feaster? It matters not. Im afraid that this year, the difference between the Oilers rebuild and the Flamers staus quo will be more evident than ever. Oil have talent and youth to burn, and the Flames have....um......er......they have.......well, nothing to be quite frank (but not to worry-the Leafs are in the same boat)a. If we are going to use the car analogy, the Flames are a Model-T, and the Oilers are a 2012 Cadillac CTS.

Daz Gregory
16-09-11, 06:25 PM
Aaah gotta love yer enthusiasm!...happens every year so I commend you John. It's such a shame though that your season is over come Halloween. Still take comfort in the knowledge that you might be beaten by the Jets for worst NHL team in Canada award this season....:rotf:

:cgy: Flame on.....

scaryguy
16-09-11, 07:03 PM
Actually, i think the worst Canadian team is gonna be Ottawa. The Jets are gonna be ok....never under estimate the power of playing in front of a Hockey mad/starved crowd. It is a good thing for hockey that Winnepeg is back. They and Quebec should have never left. As for the Oil being done by Halloween, not gonna happen! They will be in the mix come March/April. For all the bashing the Oil take from Flames fans, it's not like they have made the playoffs in recent times either. Truth be told, the best thing would be for Calgary & Edmonton to be on par with each other at the same time. At the end of the day, it's all good so long as the Canuckleheads stay true to their legacy of choking, and Brian Burke keeps the Leaf nation with an ounce of hope.

Daz Gregory
16-09-11, 08:51 PM
Spot on matey. Winnipeg will be interesting to watch this year as the 'new boys' so to speak..gonna be a good season I reckon....Flames to crash in the 1st round of play-offs!! (nothing new there then....)

:cgy: Flame on...

DrummerBolley
17-09-11, 05:51 AM
Spot on matey. Winnipeg will be interesting to watch this year as the 'new boys' so to speak..gonna be a good season I reckon....Flames to crash in the 1st round of play-offs!! (nothing new there then....)

:cgy: Flame on...

well making the playoffs would be new! lol

scaryguy
18-09-11, 03:36 AM
How many have signed up, DB?

DrummerBolley
18-09-11, 07:21 AM
3 including me we need 1 more to play but it would be nice to have 5 more for a legit league

thehorseltd
20-09-11, 06:59 PM
3 including me we need 1 more to play but it would be nice to have 5 more for a legit league

I thought there were more hockey fans than that here?!

KCB
21-09-11, 09:15 PM
I thought there were more hockey fans than that here?!

Lots of fans; not a lot of time.

scaryguy
23-09-11, 05:29 PM
Is this a go or not?

DrummerBolley
24-09-11, 07:38 PM
The League is folding only 3 people came........:meh:

thehorseltd
25-09-11, 05:12 PM
The League is folding only 3 people came........:meh:

boooo!